Semlor...

Börjar med att be om ursäkt för dålig uppdatering, men jag vet inte vad jag ska skriva om, hjälp mig, kom med förslag! Vad vill ni läsa?

Vi har nyss tryckt i oss varsin semla här hemma. Inte vilka semlor som helst, utan mina hemmagjorda. Dom var faktist helt okej, men inte alls lika goda som köpta. Vad gillar ni bäst, hemmagjorda eller köpta?
Semlor är underbart gott och (o)nyttigt(!) Jag älskar semlor, så vid den här tiden på året så är jag extra onyttig, men det får vara.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Sitter här och hoppas på att ingen bjuder över mitt och Maddes pris på Ed hardy bikinisarna. Dom vi budar på är helt likadana och skitsnygga, enligt oss.

vad gör ni läsare? Förutom att läsa min blogg?.

Lämna gärna en kommentar och säg vad du tycker om min blogg. Vad som är bra/dåligt, ja ni vet, Så fram med era åsikter nu!

/ Blissy

Här är bild på semlorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback