Läskigt och oväntat.

Hejjsan!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat de senaste dagarna, men har inte haft tid eller ork till det. Idag har det varit en konstig och lite halvt läskig dag.

Allting var som vanligt. Vi slutade kvart i tre, gick mot stationen för att ta bussen hem. På vägen stannade vi till vid Snäckans café för att fråga om sommarjobb. Några minuter senare kommer vi till stationen och ser en folkmassa. Blod på spåren och isärslitna kroppsdelar. Det var läskigt och lite chockerande. Då får vi veta att några minuter innan vi kom så blev en man påkörd av ett tåg. Vi var alltså i parken knappt 2 min därifrån när det hände. Från ingenstans kommer det ambulanser och polisbilar. Det var ingen vacker syn att se detta. Det var hemskt och läskigt. Mannens flickvän befann sig på perrongen bredvid spåret och verkade vara i totalt chocktillstånd, men det är ju förståeligt. Vad jag har hört så valde dom och några fler att gå över spåret istället för under tunneln och mannen som blev påkörd hade tydligen halkat på spåret. Det är fruktansvärt, men egentligen har dom ingen annan än sig själv att skylla. Allting gick så otroligt fort...

Vad skulle man göra liksom? När man kommer dit och ser något sånt? Läskigt säger jag bara.

/Blissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback