Bad weather kan man säga.

Hej bloggen och alla läsare!

Jag har precis tagit mig ett varmt bad med badsalt och massa skum! Sedan så åt jag lite, och just nu mår jag ganska bra, varm och go, lite halvt trött bara, men det får man vara ibland tycker jag.

Hur har ni det idag? i det hemska(?) vädret? Massa snö, blåst och regn, inte alls vad jag vill ha. Det är dessutom väldigt kallt. Jag och Daniel var ute med Svea förut och vi var alldeles pisseblöta när vi kom hem, inte mysigt, fast Svea var glad över allt extra kel hon fick, hehe.

Såg dessutom, eller ja, Daniel såg att jag hade råkat göra ett litet fel i förra inlägget. Trosorna kostar 299 kr/st, men på bilden jag gjorde hade jag råkat skriva 249 kr/st, men någon tabbe gör väl alla ibland, eller?
Nu är det fixat iallafall.

Jag vet inte riktigt vad som händer mer idag. Jag har en miljon papper och betygsatta arbeten med mig hem från skolan, så jag ska nog sätta mig och sortera upp allt och lägga in det på rätt ställe i mappen.

See you. /Blissy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback