Att skriva ett CV...

är otroligt svårt(?). Jag sitter här och försöker pussla ihop ett CV att lämna in till lite olika ställen där jag ska söka sommarjobb, men det är otroligt svårt. Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva. Vilken ände börjar man i?

Någon som är bra på CV? hjälp mig gärna! :D

Ska nog ta en paus och spela lite Sims istället, eller? Det är nästan farligt att spela, man blir alldeles beroende. JAg hade velat spela the sims 3 men det funkade ju inte, så jag får nöja mig med det jag har. The sims 2 och alla expansions.

Ska även leta efter ett kamerastativ till min digitalkamera, kom gärna med förslag på bra affärer.

/ Blissy

Kommentarer
Postat av: Justine

grr cv är ju jobbiga:S det fins så många olika sätt hur kan man skriva fast har aldrig fattat vilken är den rätta:S men alf jag vet att det måste vara tidlig för att arbetsgivare spendarar max 30 sekunder på att läsa en cv..:(

2010-01-18 @ 18:28:11
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback