2010-01-21

Finally!

Äntligen hemma igen. Jag kom hem från skolan för ungefär en timme sen, och tur som jag hade så var maten klar precis när jag kom. Dagens rätt blev hemmagjord pizza, supergod, fast lite mycket lök men det gjorde inte så mycket. Skolan idag var väl okej, fast väldigt seg. En stor nackdel med våran skola är att det nästan alltid eller ofta är svinkallt i den. Fast annars är den helt okej. Jag är nöjd med skolan och mitt program.

Jag åt ju precis middag och till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljvisp, mums, och ändå funderar jag på att gå och göra mig en stor kopp varm choklad med grädde och marsmallows i, hur låter det? Gott men även (o)nyttigt.

Sedan så är det en sak till.

Ska jag ändra min bloggdesign? Ja/Nej?
Jag har svårt för att bestämma mig. Ska jag behålla den jag har eller ska jag göra en ny? Beslutsångest.

/Blissy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback