Rädd för att drömma.

Rädd för att drömma. Just det. Så heter Novellen jag skrev. Jag är själv faktist ganska nöjd med den och min lärare gillade den också, :'D En stjärna till mig för det, eller? Jag har precis kommit upp ur ett långt, varmt, bad  som var riktigt mysigt och underbart. Hade även med mig en liten chokladask in och smaskade på, mumsigt!.

Som vanligt så ska jag kika runt på lite andra bloggar sedan så blir det nog att läsa lite faktist. Läser ju en bok i svenska, som heter Yolanda - Min berättelse, den är riktigt sorglig egentligen. Kan göra ett inlägg om den senare så kanske ni blir inspirerade till att läsa den ni också, eller vad tycker ni?

Boken jag läser i engelskan, på engelska såklart Heter Before i Die och är skriven av Jenny Downham, av det lilla jag har hunnit läsa av den så verkar den rätt bra. Den handlar om en tjej som har skrivit en lista över saker hon vill göra innan hon dör. Jag vet inte riktigt om hon har någon sjukdom, cancer eller liknande, har inte riktigt förstått allt än men jag tror att det är så. Jag får helt enkelt läsa mer och hoppas att jag förstår bättre.

Jag kan även informera er om att jag letar efter photoshop skivan, och så fort jag hittar den och får det installerat på datorn så blir det troligtvis ny design, igen. Jag är lite krånglig när det gäller design. Jag kanske får ihop en jättefin, som den jag har nu men efter någon vecka vill jag ha en ny igen. Jag förändras, vilket innebär att bloggen också förändras eftersom det är jag som skriver den och håller igång den. Än sålänge är jag nöjd med den. Vi får se hur det blir.

/Blissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback