Nu ääääre fredagsmyyyys!

Nu ääre fredagsmys, eller vad säger ni?

Vad ska ni hitta på en lördagkväll som denna?
Vi har faktist inte så mycket planer inför ikväll. Jag, Daniel och Jenny sitter här och tjötar och kollar på sjukt roliga youtube filmer. Jag duschade för en stund sen, så ska snart borsta håret. Vi får helt enkelt se vart kvällen tar oss, troligtvis blir det en lugn hemmakväll.

Idag fick även lite mer följa med mig hem ifrån stan. Tog en liten tripp till först CC och sen kungsmässan. Jag fick köpt ett par snygga jeans, från Only, dom köpte jag på CC. Jag tror dessutom att det var lite turdag för mig idag. Jeansen kostade egentligen 600 kr men nu så var det tydligen rea på dom så dom kostade bara 99 kr. Sedan så fick även den underbara Jeansjackan följa med hem, den kostade 399 kr och är heeelt underbar, i lovet it!

Nu ska jaf fixa mig lite men vi hörs!

/Blissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback