Knock out.

Hej allihopa!

Hur har ni det idag? Jag mår faktist helt okej, bortsett från att jag är trött och frusen. Den hemska huvudvärken jag hade igår är borta, och har hållt sig undan hela dagen, hitills. Jag har kommit på en lista jag ska ja göra, med saker jag verkligen måste ta tag i nu. Det känns som att jag skjuter fram allting hela tiden, men det blir lätt så, håller ni inte med mig?

Så snart flyger det upp en liten lista, för er som är intresserade. Sedan så säger jag igen, som jag så många gånger innan har sagt, kom med förslag! Förslag, på vad jag ska skriva om. jag vet inte riktigt vad jag vill att bloggen ska handla om så just nu är det ju bara allt och inget, eller vad tycker ni? Så fram med förslag och åsikter nu, så blir jag jätteglad!

På tal om min rubrik, så kan jag bara säga att jag fick en liten, men hård "knock" utav Svea idag. Den kändes och gjorde mig nästan lite snurrig, men det gick över fort som tur var. Orkar inte förklara hur det gick till, men det var en olyckshändelse, som inte skapade några problem, haha.

/Blissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback