Jag är duktig på alla sätt och vis. Nästan(?)

Hej bloggen och alla läsare!

Jag har verkligen inte hunnit blogga idag, tyvärr. Det blir lätt så nu när det är mycket i skolan. Jag gjorde ett prov idag i skolan, det gick superbra känns det som så hoppas på bra betyg. Nu har jag skrivit en Novell precis, fick lite bråttom med den eftersom vissa sa att den skulle lämnas in för respons imorn, och jag hade inte skrivit någonting, fy på mig(!). Sedan så har jag varit ute med Svea idag. Madde, Richard och Troja följde med ut också på en lite sväng, vilket var väldigt roligt. Sedan så blev det hem och skriva novellen, som fick namnet "Rädd för att Drömma", jag tycker att den blev helt okej. Sedan så har jag även gjort klart nästan allt på min powerpoint redovisning till datorkunskapen, ska bara fixa lite småsaker så är den klar sen, men det fixar jag på lektionen imorgon innan den ska lämnas in. Tog en snabb dusch för en stund sen. Nu är jag helt utmattad och ska ta mig över till sängen och krypa ner hos Daniel och mysa.

but as usuall, see you! /
Blissy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback