Härlig dag med Sandra :'D

Hejsan!

Nu sitter jag här, mätt och belåten eller vad man nu säger. Idag blev det först skola till halv 5, mindre mysigt men efter det så gick jag och mötte Sandra och för oss bar det av till kungsmässan för att kika på kläder och annat roligt. Vi hade det både roligt och mysigt, riktigt roligt att vi har börjat umgås mer nu, med tanke på att vi kanppt umgicks alls innan. Vi provade en del kläder, vissa var bra och vissa inte. Eftersom jag inte hitta speciellt mycket så blev det bara en enkel, men bekväm t-shirt ifrån BikBok som fick följa med hem, kanske kommer upp en bild på den i något inlägg. Kikade även på en underbar jeansjacka ifrån Gina men kunde inte bestämma mig så la undan den, men jag tror att jag ska köpa den.

Nu måste jag verkligen släppa datorn igen för att leta efter min bok, Yolanda - min egen berättelse, som spårlöst har försvunnit och jag måste ha den här eller åtminstone veta vart den är då den ska vara utläst efter lovet och jag har precis börjat läsa den.

Jag fick även veta min praktikplats idag. Jag tänker inte skriva vart den är men jag kan bara säga att jag är supernöjd eftersom jag fick mitt första val. Så jag hoppas att det ska bli roligt, även om jag redan nu vet att vad som helst kan hända på ett äldreboende. Sedan så finns det ju även saker jag fasar inför att göra, men jag ska klara det, jag måste ju klara det förr eller senare.

/Blissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback