Happy girl.

Todeloo!

Jag kan bara säga att jag är glad just nu. Jag har hittat vad problemet med spelet var. Det var så simpelt att det bara var datorn. Laptopens grafikkort var inte så bra som jag ville att det skulle vara. Installerade det på Daniels stationära dator och det funkade perfekt, allting var verkligen jätte bra, vilket kan bero på att det sitter ett nytt, as grymt grafikkort i den. Nu är det bara ett problem till, och det är att jag inte kan spela på den stationära ändå för fläktarna är inte så bra så datorn dör efter att jag har spelat i cirka 5 minuter, lite tråkigt faktist, jag som såg fram emot att äntligen kunna spela. Ska försöka installera det på laptopen igen sen, fick ju formatera om den eftersom något sjukt virus tog sig in i den och förstörde allting typ, jobbigt värre.

Nu ska jag gå ut och se hur det går för dom andra med laptopen, see you!

/Blissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback