Friday night out!

No!, today it is friday night home. jag har haft en mysig och brutalt rolig kväll. Vi har varit här hemma hos os med lite folk och faktist spelat sällskapsspel som till exempel pictionairy och "Jag har aldrig..", riktigt roligt, och så har vi druckit lite gott. Nu den senare delen av kvällen/natten så har jag och David suttit och gjort en massa galna tester på pussas.se´s hemsida.

Pussas.se är en hemsida jag var medlem på när jag var mycket yngre, för några år sedan, som jag tyckte var jätte roligt. Nu ikväll när vi har gjort en massa tester och sånt där så har vi haft hysteriskt kul. Kanske lägger ut lite av det vi fick ihop här nedan, haha.

Egentligen så skulle Jennika ha kommit hit idag, men jag vet inte vart hon tog vägen, och när jag ringde henne så låg hon och sov(!), lite tråkigt, hade ju varit roligt att ha henne här, men som sagt, det blir fler såna här kvällar. Vi har riktigt kul ihop!

Här kommer några historier som jag, David och Robin har fyllt i ord till. Det med att vi har fyllt i ord fattar ni om ni går in på pussas och gör testerna. Vi har bara fått skriva lite ord och sådära, lite svårt att förklara.

En  blå sommardag i  sängen får du syn på den  mongo varelse du någonsin sett  Jennika , av varje rörelse  hon gör blir du bara kåtare och kåtare. Du knuffar till din bäste vän  david och säger, "Wow, det måste vara den  rosa kropp jag någonsin sett." Plötsligt tittar  hon på dig och börjar gå i din riktning!!!  hon säger, "Jag märkte att du tittade på mig. Jag måste bara säga till dig, att du är så  liten och undrar om du skulle vilja följa med mig till  göteborg och  suga snop ?" Med ett stort leende på läpparna säger du, "  va fan säger jag? " och följer med. När du äntligen kommer till  göteborg , flyttar  hon sig närmare dig, och ger dig en stor blöt kyss. Ni kysser varandra hämningslöst när du känner att en  ölburk träffar dig i nacken. Du öppnar dina ögon och upptäcker att det bara var en dröm, men det ligger en lapp bredvid dig i sängen.

Där det står: " Jennika den kärlek du väntat på i hela ditt liv hon kommer att bjuda ut dig inom 9 dagar, men bara om du tror på det själv. "

Jennika, hoppas inte att du tar illaupp av detta, ditt namn är ju med i historien men det var för att man skulle skriva namnet på något motsatt kön, och David fyllde i då så jag skrev jennika åt han, tihi*

Här är en annan:


Du sitter hemma och  Runka . Du känner dig  rund . Din  äckliga kompis ringer plötsligt och säger att du ska  prutta . Du blir rädd och säger till  hon att komma. Efter ett tag kommer din  äckliga kompis.  hon säger att ni ska ut på feta röjfesten. Du och din  äckliga kompis går ut till din  bil och åker till röjfesten. På vägen dit säger din  äckliga kompis: "  va gör du ens? ". Din kompis börjar genast  stoppa in fingret i röven . Du börjar också  stoppa in fingret i röven efter ett tag. Du konsentrerar dig inte på att köra och plötsligt kör ni av  bro . Ni båda  slicka men lyckas inte. Ni dör klockan  01.05 .

Det betyder att du ska dö om 01.05 år.

Hahahahaha...


Jag är iofs inte så säker på att ni har samma humor som oss, lite barnsliga är vi kanske, men det får man lov att vara ibland. Nu ska jag kika vidare, men vi hörs!

/Blissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback