Alla hjärtans dag hälsning.

Heej allihopa!

Eftersom jag har haft en massa att göra har bloggen hamnat lite i kanten och igår så kom jag inte ens in på den så det har inte blivit någon uppdatering men här kommer lite.

Får börja med att ge er en sen alla hjärtans dag hälsning och hoppas att ni hade en mysig alla hjärtans dag, dock för sent men bättre sent än aldrig, eller hur?

Jag har börjat sortera lite av mina lådor, hittade en del gamla roliga saker, bland annat en dagbok, lite småkul att läsa faktist med tanke på att jag skrev i den för cirka 8 år sedan.

Sedan har jag fortfarande en del plugg kvar, novell, svenska bok plus uppgifter, engelska bok, matteprov, Prov i sekretss som jag måste klara för att få gå ut på praktik, så jag mååste verkligen plugga även om bloggen drar mig till datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback